torek, 8. januar 2013

Pralne plenice za naše malčke?

Še preden sem sama zanosila, sem pri prijateljici, ki je takrat že imela sinčka, prvič videla pralne pleničke. Moram priznati, da sem bila takoj navdušena nad njimi. Ja res, je. In tako sem po tihem sklenila, da bom enkrat ko bom imela otroka, tudi sama uporabljala pralne plenice zanj.

No in tako je res prišel čas, ko sem se tudi sama morala odločiti ali kupimo pralne plenice, ali pa bo naš dojenček uporabljal tiste, ki jih kupimo v trgovini in jih po previjanju enostavno vržemo v smeti. No pravzaprav sva bila z možem že kar odločena. Kupila bova pralne plenice.

Tako sem začela brskati po internetu in iskati vse možne informacije o pralnih plenicah. Katere so dobre, koliko jih potrebujem, zakaj kupiti pralne plenice, … Ponudbe je bilo takrat kar nekaj.  Odločala sva se med tremi vrstami pralnih plenic: Pralne plenice Wonderoos, pralne plenice Racman in pralne pleničke Bum Genius.

Po priporočilu prijateljice, sva se odločila za Bum Genius, takšne, ki rastejo z otrokom.
Po sprejeti odločitvi sem seveda hitro stopila v akcijo in šla v Baby Center, kjer te pleničke prodajajo. Kupila sem jih 20. Če bi še enkrat kupovala, bi jih kupila pol manj. Poleg pleničk dobiš v paketu še dva vpojna vložka, ki jih vstaviš v samo pleničko.

Sedaj pa še nekaj mojih ugotovitev glede same uporabe:
  • Pralnih plenic prve tri mesece po rojstvu sina nisem uporabljala, ker so prevelike in preveč nerodne.
  • Na začetku, ko je blato še bolj tekoče, sem uporabljala še dodatne podloge, ki jih enostavno odstraniš in vržeš v smeti.
  • Če bi se še enkrat odločala ZA ali PROTI: sem absolutno ZA pralne pleničke.
  • Sedaj bi mogoče kupila pleničke s pritiskači in ne na ježke (čeprav so ježki po 20 mesecih uporabe še vedno ok).
  • Za začetek kupite le nekaj pleničk, da vidite, ali dojenčku sploh odgovarjajo (kasneje jih dokupite).
  • Pleničke lahko kupite tudi po otrokovem rojstvu – naj se vam ne mudi z nakupom, ker jih v privih mesecih verjetno ne boste uporabljali (vsaj moja izkušnja je taka).
  • Za uporabljene pleničke – preden jih daste prati, potrebujete še plastični zaboj za odlaganje.  Jaz ga imam zunaj na balkonu. Ko je poln, pleničke operem (1-2x na teden).
  • Žal samo uporaba pralnih plenic (brez tistih za enkratno uporabo) pri nas ni mogoča. Pralne plenice uporabljamo pretežno doma. Redko jo uporabimo takrat ko se odpravimo od doma. Prav tako ponoči uporabljamo plenico za enkratno uporabo.
  • Pralne plenice so se izkazale kot odlične predvsem v tem obdobju, ko se privajamo na kahlico. Bolj pogosto menjamo plenice in priznam, da sem res vesela da imamo pralne.
  • Moj sin se v teh plenicah dobro počuti.
  • V 20 mesecih uporabe praktično ni imel pleničnega izpuščaja.
  • Izračunala sem, da se da s pralnimi plenicami res nekoliko finančno prihraniti.
  • Otroka moraš bolj pogosto previjati, ker hitreje premočijo.
  • S pranjem, sušenjem in zlaganjem ni veliko dela, tako kot bi morda kdo mislil.

Poleg vsega napisanega, pa se mi zdi super tudi to, da so pleničke lepe, različnih barv in dizajnov :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar